نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهینه سازی Front-End ضعیف در تلفن همراه

وقتی صحبت از خرابی برنامه می شود، یکی از مواردی که اغلب نادیده گرفته می شود قسمت جلویی آن است. در حالی که اکثر آسیب پذیری های عملکرد برنامه شما بیشتر در قسمت پشتی قرار دارد، یک قسمت جلوی بهینه نشده ناشی از برخی اقدامات بد نیز می تواند مسئول بی ثباتی برنامه شما باشد.

رایج ترین خطا

رایج ترین خطای جلویی که بر عملکرد برنامه بسیار تأثیر می گذارد، بهینه سازی ضعیف رسانه است. هنگام افزودن محتوای رسانه به برنامه خود، ممکن است به راحتی از اندازه پرونده چشم پوشی کنید، مخصوصاً اگر در محیط محلی شما بارگیری شود. با این حال، با توجه به اینکه استفاده از پهنای باند محدود است، در صورت عدم بهینه سازی محتوا، عملکرد برنامه ضربه چشمگیری خواهد دید. خوشبختانه با استفاده از ابزارهای بهینه سازی تصویر مناسب، می توانید اطمینان حاصل کنید که کاربران هنگام بارگذاری صفحه های برنامه شما با چالش های عملکرد و مشکلات پهنای باند روبرو نخواهند شد.

ادعای پایگاه داده

در طی روندها و فعالیت های برنامه شما، برنامه شما همیشه درخواست استفاده از منابع پایگاه داده مشترک را دارد. این منابع می توانند ذخیره سازی، پردازش حافظه یا شبکه باشند. در سناریوهای خاص، تقاضا برای این منابع مشترک ممکن است بیش از میزان عرضه باشد. این امر منجر به نزاع در پایگاه داده یا منبع می شود. هنگامی که چندین درخواست برای یک منبع پایگاه داده به طور همزمان به پایگاه داده برخورد می کند، یک درخواست دسترسی پیدا می کند در حالی که بقیه در صف قرار می گیرند. در نتیجه، این برنامه فقط می تواند کارهای محدودی را در پایان کاربر انجام دهد و باعث عملکرد ضعیف شود. در موارد شدید، برنامه کاملاً خراب می شود.

این مطلب را از دست ندهید   مدیریت حافظه موبایل

فنی بودن پایگاه داده

موضوعات بحث در پایگاه داده به دلیل فنی بودن و شناسایی و حل آنها بسیار مشهور است. اغلب اوقات، به نظر می رسد که فقط در صورت تقاضای زیاد برای عملکرد، دوباره روی سطح آنها ثابت می شود. اولین قدم برای حل این نوع مسائل، شناسایی آن به عنوان مشاجره هنگام عیب یابی است. با این حال، یک عقب گرد عمده وجود دارد.

با افزایش استفاده از فناوری ابری و محیط های مجازی، ردیابی مسائل مربوط به مشاجره حتی دشوارتر شده است. مشاجره منابع اکنون می تواند در مراحل مختلف و در چندین محیط پویا رخ دهد. با این وجود، پس از شناسایی معاملات یا فرآیندهای رقیب، باید آنها را اولویت بندی کرده و براساس ملاحظات تجاری به آنها اجازه دسترسی دهید.

سایر شیوه front end

سایر شیوه های بد جلوی عمومی شامل ترکیب سبک های درون خطی، از جمله سبک های زائد در کد شما، و استفاده اضافی از عناصر کودک است. گرچه ممکن است این خطاها باعث خراب شدن مستقیم برنامه شما نشوند، اما بر رضایت مشتری تأثیر منفی می گذارند.

2/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =