نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خطاهای همگام سازی را با برنامه Gmail Android برطرف کنید

امروزه موبایل ها و تلفن های همراه جزوه وسیله های مهمی در زندگی ما به شمار می آیند. به راحتی می توانید از طریق این دستگاه ارتباط برقرار کرده و حتی تصاویر و موزیک را ضبط و اجرا نمایید. اما ممکن است در طور استفاده از تلفن همراه متوجه خطاهای در صفحه ی نمایشگر شوید. یکی از این خطاها، خطای مربوط به برنامه ی  Gmail Androidمی باشد.  Gmail Android یکی از برنامه های است که برای ارسال نامه از آن استفاده می شود. در مواردی ممکن است این برنامه خطاهای را نمایش دهد و شما برای رفع ان راه حل مناسبی نداشته باشید. به همین منظور بهتر است با ما همراه باشید تا در رابطه با علت این خطاها و رفع آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

علائم عدم همگام سازی این برنامه

اگر برنامه Gmail شما به طور خودکار همگام سازی نمی شود ، ممکن است متوجه مشکلات زیر شوید:

  • ارسال نامه امکان پذیر نیست و یا نامه در ارسال گیر کرده است
  • دریافت نامه جدید نیست
  • نامه را نمی توان باز یا خواند
  • خطای “حساب همگام سازی نشده”
  • برنامه Gmail بسیار کند است
  • دریافت اعلان نیست
  • دریافت ایمیل از Yahoo ، Outlook یا سایر حسابهای غیر Gmail

مراحل عیب یابی

حال نوبت به عیب یابی و رفع این مشکل است تا به راحتی بتوانید این برنامه را همگام نمایید. قبل از شروع لازم به ذکر است که بعد از انجام هر مرحله ، بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین جلو Motorola Droid RAZR

مرحله 1: برنامه Gmail خود را به روز کنید

ساده ترین راه حل این است که ابتدا برنامه را بروزرسانی نمایید. برای دریافت آخرین رفع مشکلات ارسال یا دریافت نامه ، برنامه Gmail خود را به روز کنید.

کار نکردن صفحه ی نمایشگر

مرحله 2: دستگاه خود را مجدداً راه اندازی کنید

مرحله 3: تنظیمات خود را بررسی کنید

  • به این منظور ابتدا بررسی کنید آیا آنلاین هستید
  • سپس حالت هواپیما را خاموش کنید
  • تنظیمات همگام سازی Gmail را بررسی کنید
  • تنظیمات تلفن یا رایانه لوحی خود را بررسی کنید

مرحله 4: فضای ذخیره خود را پاک کنید

یکی از راه حل  ها این است که ابتدا فضای لازم را برای این برنامه فراهم نمایید. اگر تلفن یا رایانه لوحی شما فاقد فضای باشد ، همگام سازی کار نمی کند. برای پاک کردن فضای دستگاه خود:

برنامه هایی را که استفاده نمی کنید حذف کنید

فایل های بارگیری شده یا فایل هایی را که ایجاد کرده اید حذف کنید یا فایل ها را به رایانه خود منتقل کنید

موسیقی ، کتاب ها ، فیلم ها یا نمایش های تلویزیونی که بارگیری کرده اید از طریق Google Play را حذف کنید

مرحله 5: رمز عبور خود را بررسی کنید

در رایانه خود ، Gmail را باز کنید. اگر نمی توانید وارد سیستم شوید یا یکی از خطاهای زیر را دریافت کنید ، همگام سازی در برنامه Gmail کار نخواهد کرد.

  • “نام کاربری و رمز عبور پذیرفته نشده است”
  • “گواهی نامه نامعتبر”

از شما خواسته می شود نام کاربری و رمزعبور خود را بارها و بارها وارد کنید

این مطلب را از دست ندهید   دوربین عقب Motorola Moto Z Play 

برای رفع این مشکل می توانید موارد زیر را انجام دهید:

اطمینان حاصل کنید که نام کاربری و رمزعبور خود را به درستی وارد کرده اید.

اگر از تأیید صحت دو مرحله ای استفاده می کنید ، ممکن است به جای رمزعبور معمولی خود وارد سیستم شوید.

مرحله 6: اطلاعات Gmail خود را پاک کنید

هشدار: مراحل زیر ممکن است پیش نویس پیام و امضای شما ، آهنگ زنگ و سایر تنظیمات شما را پاک کند. فقط در صورت عدم استفاده از مراحل فوق این مراحل را دنبال کنید. به این منظور مراحل زیر را انجام دهید:

  • برنامه تنظیمات برنامه دستگاه خود را باز کنید.
  • روی برنامه ها و اعلان ها و سپس اطلاعات برنامه ضربه بزنید.
  • روی Gmail و سپس Storage ضربه بزنید.
  • روی پاک کردن داده ها و سپس روی Ok ضربه بزنید.
  • دستگاه خود را مجدداً راه اندازی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + نه =