مشکلات اتصال به اینترنت را در دستگاه های Android
مشکلات اتصال به اینترنت را در دستگاه های Android برطرف کنید
اگر نمی توانید از طریق برنامه یا وب سایت به Google Play دسترسی پیدا کنید ، یا نمی توانید یک برنامه فوری را بارگیری کنید ، ممکن است اتصال اینترنتی بدی داشته باشید. اتصال قوی Wi-Fi یا تلفن همراه به شما در مرور و بارگیری برنامه ها و لذت بردن از محتوای دیجیتال Google Play کمک می کند. اگر از Google Play در Chromebook استفاده می کنید ، این مقاله به شما کمک می کند تا مشکلات اینترنتی خود را برطرف نمایید.
علائم اتصالات بی کیفیت
اصولا اتصالات بی کیفیت دارای علائم و ویژگی های مشخصی هستند. این علائم به صورت زیر است:
- بارگیریها شروع نمی شوند ، یا در 0٪ باقی می مانند.
- Google Play روی “بارگیری …” گیر کرده است
- شما نمی توانید صفحات وب را در یک مرورگر بارگیری کنید.
نکات عیب یابی عمومی برای دستگاه های Android
دستگاه خود را مجدداً راه اندازی کنید. به نظر می رسد ساده به نظر برسد ، اما گاهی اوقات برای رفع یک اتصال بد ممکن است راه حل مناسبی باشد.
اگر راه اندازی مجدد کار ساز نبود ، بین Wi-Fi و داده های تلفن جابجا شوید به این صورت که تنظیمات برنامه، تنظیمات خود و سپس “بی سیم و شبکه” یا “اتصالات” را باز کنید. بسته به دستگاه شما ، این گزینه ها ممکن است متفاوت باشند.
Wi-Fi و تلفن همراه را خاموش کنید و بررسی کنید که آیا تفاوت وجود دارد یا خیر.اگر اینطور نیست ، داده های تلفن همراه و Wi-Fi را خاموش کنید و سپس بررسی نمایید.
مراحل عیب یابی زیر را امتحان کنید.
رفع مشکلات داده های تلفن همراه
ابتدا بررسی کنید که داده تلفن همراه روشن است و اتصال داده دارید.
تنظیمات برنامه تنظیمات خود را باز کرده و سپس “بی سیم و شبکه” یا “اتصالات” و سپس داده های تلفن همراه یا داده های تلفن همراه را باز کنید. در برخی از دستگاه ها ، ممکن است لازم باشد قبل از مشاهده این کار ، “استفاده از داده” را انتخاب کنید.
داده های تلفن همراه را روشن کنید. اگر قبلاً روشن است ، آن را خاموش و دوباره روشن کنید.
بررسی کنید که یک نشانگر داده (به عنوان مثال ، 2G ، 3G ، 4G ، H) در کنار میله های قدرت سیگنال در بالای صفحه سیگنال وجود داشته باشد.
توجه داشته باشید که در صورت داشتن یک اتصال Wi-Fi فعال ، گاهی اوقات این داده ها نمایش نمی شود. اگر اینگونه است ، Wi-Fi را خاموش کنید و دوباره بررسی کنید.
اگر نشانگر داده سیگنال را نمی بینید ، ممکن است در منطقه ای بدون پوشش باشید. اگر می توانید ، به منطقه دیگری بروید (مثلاً به بیرون بروید) و دوباره سیگنال خود را بررسی کنید.
بعد ، حالت هواپیما را روشن و خاموش کنید.
تنظیمات برنامه تنظیمات خود را باز کرده و سپس “بی سیم و شبکه” یا “اتصالات” را بزنید و سپس روی حالت هواپیما ضربه بزنید. بسته به دستگاه شما ، این گزینه ها ممکن است متفاوت باشند.
حالت هواپیما را روشن کنید.
10 ثانیه صبر کنید.
حالت هواپیما را خاموش کنید.
بررسی کنید که آیا مشکلات اتصال حل شده است یا خیر.
اگر بعد از اتمام این مراحل هنوز مشکل دارید ، با ارائه دهنده خدمات تلفن همراه خود تماس بگیرید.
رفع مشکلات Wi-Fi
بررسی کنید که Wi-Fi روشن است و متصل هستید. تنظیمات برنامه تنظیمات خود را باز کرده و سپس “بی سیم و شبکه” یا “اتصالات” را بزنید و سپس به Wi-Fi ضربه بزنید. بسته به دستگاه شما ، این گزینه ها ممکن است متفاوت باشند.
Wi-Fi را روشن کنید.
نشانگر اتصال Wi-Fi را در بالای صفحه Wi-Fi خود پیدا کنید.
اگر این نمایش داده نشود ، یا هیچ یک از میله ها پر نشوند ، ممکن است از شبکه Wi-Fi خارج شوید.
به روتر نزدیکتر شوید ، بررسی کنید که آیا اتصال Wi-Fi قوی تری دارید یا خیر ، دوباره امتحان کنید.
روتر بی سیم خود را مجدداً راه اندازی کنید.
اگر در خانه به Wi-Fi وصل می شوید ، راهنمای دستورالعمل نحوه تنظیم مجدد آن را بررسی کنید. اغلب شما می توانید:
روتر را از پریز برق جدا کنید و مطمئن شوید که چراغ های موجود در روتر روشن می شوند.
30 ثانیه صبر کنید.
روتر را به داخل وصل کنید و 30 ثانیه صبر کنید تا همه چراغ ها روشن شوند.
اگر بعد از اتمام این مراحل هنوز مشکل اتصال دارید ، با ارائه دهنده خدمات اینترنت یا میزبان شبکه Wi-Fi خود تماس بگیرید.
2 دیدگاه دربارهٔ «مشکلات اتصال به اینترنت»
سلام
من موتو c دارم با همراه اول مشکل اینترنت ندارم ولی وقتی میرم رو ایرانسل به مشکل میخورم و عجیب اینکه موقع استفاده از اینترنت ایرانسل فقط میتونم برم تو اینستا و بقیه برنامه یا مرورگرها جواب نمیده و اینکه وقتی نت رو share میکنم رو لپ تاپ هیچ مشکلی ندارم !!!!
واقعا دلیل این اتفاق چی میتونه باشه؟؟!!!
سلام. وارد ست پوینت بشید و پراکسی و پورت ها را خالی کنید درست می شود.