نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکل کار نکردن صفحه ی نمایشگر

امروزه موبایل ها و تلفن های همراه جزوه وسیله های مهمی در زندگی ما به شمار می آیند. به راحتی می توانید از طریق این دستگاه ارتباط برقرار کرده و حتی تصاویر و موزیک را ضبط و اجرا نمایید. اما ممکن است در طور استفاده از تلفن همراه صفحه ی نمایشگر عملکرد خود را از دست بدهد. در این مقاله به راحتی می توانید این مشکل را رفع نمایید.

علائم کار نکردن صفحه ی نمایشگر

اصولا کار نکردن صفحه ی نمایشگر علائمی را از خود بروز می دهد این علائم عبارت است از:

  • صفحه ی نمایشگر پاسخگو نیست
  • سوسو زدن یا پریدن صفحه ی نمایشگر
  • چشمک زدن
  • نمایش پیکسل های مرده
  • نمایش جاهای خالی در صفحه ی نمایشگر

راه حل های رفع این مشکل

برای رفع این مشکل راه حل های کاربردی زیادی وجود دارد که در این بخش چند نمونه از این راه حل ها را بررسی می نماییم.

مرحله 1: صفحه تلفن خود را بررسی کنید

اطمینان حاصل کنید که صفحه نمایش شما ترک خورده ، تراشه یا آسیب دیده نیست.

اگر برچسب یا سنسورهایی روی صفحه قرار داده اید ، آنها را جدا کنید.

اطمینان حاصل کنید که صفحه نمایش شما تمیز است.

جک هدفون Moto G6

مرحله 2: این مراحل عیب یابی را امتحان کنید

تلفن خود را مجدداً راه اندازی کنید 0گوشی را خاموش کرده و سپس روشن نمایید)

در اکثر تلفن ها ، دکمه پاور تلفن را برای مدت زمان 30 ثانیه یا تا زمان شروع مجدد گوشی خود فشار دهید تا گوشی خاموش شود. و سپس در صفحه ، روی گزینه Restart ( شروع مجدد) ضربه بزنید.

این مطلب را از دست ندهید   نجات سریع گوشی موتورولا آبخورده

نکته: بعد از راه اندازی مجدد ، اگر صفحه لمسی شما هنوز کاملاً جوابگو نیست در این حالت بهتر است از تنظیمات کارخانه کمک بگیرید.

و سپس  شاید ممکن باشد برنامه ای باعث بروز این مشکل می شود. پس بررسی کنید  که آیا برنامه ای باعث بروز مشکل شما شده است یا خیر.

حالت ایمن را روشن کنید.

صفحه را لمس کنید.

اگر صفحه نمایش در حالت ایمن کار کند ، یک برنامه به احتمال زیاد مشکل شما را ایجاد می کند.

حالت ایمن را خاموش کنید.

برای یافتن برنامه ای که باعث ایجاد مشکلات می شود ، برنامه های اخیراً بارگیری شده را یکی یکی حذف کنید. بعد از حذف برنامه ای که باعث ایجاد مشکل می شود ، می توانید سایر برنامه های حذف شده را مجدداً نصب کنید.

قسمت آسیب دیده صفحه را تست کنید

گوشه سمت چپ بالای صفحه را لمس کنید.

بدون بلند کردن، انگشت خود را به آرامی به گوشه پایین سمت راست بکشید. سعی کنید انگشت خود را به اندازه کافی آهسته حرکت دهید. قبل از رسیدن به گوشه مخالف صفحه ، 10 را بشمارید. انگشت خود را روی تصویر صفحه بکشید

اگر می توانید نوار تنظیمات سریع و اعلان های خود را تا انتهای صفحه بکشید مشکل ناشی از یک منطقه خاص در صفحه شما نیست.

اگر نوار تنظیمات سریع و اعلانهای شما آزاد می شوند در حالی که هنوز انگشت خود را روی صفحه می کشید ممکن عملکرد صفحه دچار مشکا شده باشد.

تست را تکرار کنید. توجه داشته باشید که آیا این اتفاق در همان مکان روی صفحه افتاده است یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   قاب جلو Motorola Droid RAZR M 

مرحله 3: عیب یابی پیشرفته

تنظیم مجدد تلفن خود را در تنظیمات کارخانه در نظر بگیرید

مهم: با بازنشانی داده های کارخانه ، تمام داده ها از تلفن شما حذف می شود. در حالی که داده های ذخیره شده در حساب Google شما بازیابی می شوند ، تمام برنامه ها و داده های مرتبط آنها حذف خواهند شد. قبل از تنظیم مجدد تنظیم مجدد داده های کارخانه ، توصیه می کنیم از تلفن خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

نکته: اگر برنامه ای که بارگیری کرده اید باعث ایجاد مشکل شد و مجدداً آن برنامه را نصب کردید ، مشکل می تواند برگردد.

اگر هنوز مشکل دارید ، به سایت پشتیبانی شرکت حامل یا سازنده خود مراجعه کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =