نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

حالت ایمن در اندروید به شما این امکان را می دهد تا مشکلات مختلف دستگاه خود را عیب یابی کنید. هنگامی که مشکلات را برطرف کردید، می توانید از حالت خارج شوید و سپس به حالت عادی بوت شوید. با این حال، گاهی اوقات این اتفاق نمی افتد. گاهی اوقات، گوشی موتورولا شما در حالت ایمن گیر می کند و در حالت عادی بوت نمی شود. اگر این اتفاق برای شما افتاد، چند راه حل وجود دارد که می توانید برای امتحان و خاموش کردن حالت ایمن گوشی موتورولا اعمال کنید.

خاموش کردن حالت ایمن گوشی موتورولا
خاموش کردن حالت ایمن گوشی موتورولا

خاموش کردن حالت ایمن گوشی موتورولا

در خاموش کردن حالت ایمن گوشی موتورولا همانطور که در بالا به اختصار توضیح داده شد، حالت ایمن حالتی است که می توانید دستگاه اندرویدی خود را مجددا راه اندازی کنید تا مشکلات خاصی را پیدا کرده و برطرف کنید. هنگامی که گوشی موتورولا خود را در این حالت بوت می کنید، تلفن شما فقط فایل های ضروری را که برای بوت شدن سیستم لازم است بارگیری می کند.

به این ترتیب، اگر فایل یا برنامه مشکلی در گوشی موتورولا شما وجود دارد، می توانید آن را نادیده بگیرید و همچنان دستگاه خود را روشن کنید. سپس، هنگامی که در حالت ایمن قرار گرفتید، می‌توانید برنامه dodgy را حذف کنید یا آن فایل را از دستگاه خود حذف کنید.

خاموش کردن حالت Safe Mode

می توانید با نگه داشتن دکمه روشن/خاموش به حالت ایمن بوت شوید، سپس روی گزینه Restart ضربه بزنید و زمانی که ظاهر شد آن را نگه دارید. هنگامی که کاری را که می‌خواهید در حالت امن انجام دهید، باید از حالت خارج شده و به حالت عادی بازگردید. نکات زیر را برای راه اندازی مجدد گوشی موتورولا به طور معمول امتحان کنید. اگر دستگاه شما در حالت ایمن گیر کرد، هر کدام را به نوبه خود کار کنید.

این مطلب را از دست ندهید   اتصال گوشی به تلویزیون به صورت بیسیم

نکته 1: راه اندازی مجدد دستگاه

در خاموش کردن حالت ایمن گوشی موتورولا وقتی متوجه شدید که گوشی موتورولا شما در حالت ایمن گیر کرده است، اولین کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه خود را راه اندازی مجدد کنید. این احتمالاً باید گوشی موتورولا شما را به حالت عادی بازگرداند.

برای انجام این:

  • دکمه پاور را چند ثانیه فشار داده و نگه دارید.
  • از منوی روی صفحه، روی Restart ضربه بزنید.
  • منتظر بمانید تا دستگاه شما راه اندازی مجدد شود.

نکته 2: غیرفعال کردن حالت ایمن از اعلان ها

برخی از دستگاه های اندرویدی در پنل اعلانات خود گزینه حالت ایمن دارند. اگر مال شما این گزینه را دارد، می توانید از آن برای غیرفعال کردن حالت ایمن در گوشی موتورولا خود استفاده کنید. می توانید این کار را به صورت زیر انجام دهید:

  • از پانل اعلان ها در بالا به پایین بکشید.
  • روی گزینه ای که می گوید Safe mode ضربه بزنید. نام دقیق گزینه متفاوت است، اما شما می دانید که روی چه گزینه ای ضربه بزنید.
  • گوشی موتورولا شما باید به حالت عادی راه اندازی مجدد شود.

نکته 3: بازنشانی دستگاه Android برای حذف Safe Mode

در خاموش کردن حالت ایمن گوشی موتورولا اگر هیچ چیز دیگری کار نمی کند، می توانید دستگاه خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید تا حالت ایمن خاموش شود. با این کار تمام داده های ذخیره شده در تلفن شما از جمله فایل ها و تنظیمات شما حذف می شود، بنابراین مطمئن شوید که از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه شده است. فقط زمانی باید از این روش استفاده کنید که هیچ گزینه دیگری ندارید. برای تنظیم مجدد گوشی موتورولا و خروج از حالت ایمن:

  • برنامه Settings را اجرا کنید و روی System ضربه بزنید.
  • در صفحه زیر روی Reset options ضربه بزنید.
  • پاک کردن همه داده ها (بازنشانی به تنظیمات کارخانه) را انتخاب کنید.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض مادر برد Motorola Droid 2

پس از اتمام بازنشانی، باید دستگاه خود را از ابتدا راه اندازی کنید. سپس حالت ایمن از بین می‌رود و به حالت عادی باز می‌گردید.

جلوگیری از وارد شدن گوشی موتورولا به حالت ایمن

دلایل زیادی وجود دارد که گوشی موتورولا شما دوباره به حالت ایمن راه اندازی می شود. ممکن است وقتی گوشی موتورولا خود را روشن می کنید، دکمه ای که به ورود به حالت ایمن کمک می کند فشار داده شود. وقتی این اتفاق می افتد، تلفن شما به جای حالت عادی، به حالت ایمن می رود.

سناریوی احتمالی دیگر این است که هنگام انجام کار دیگری به اشتباه گزینه حالت امن را فشار دهید. این معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که می‌خواهید گوشی موتورولا خود را راه‌اندازی مجدد کنید، زیرا گزینه حالت امن در بسیاری از تلفن‌ها وجود دارد.

بیشتر بدانید:رفع مشکل عدم اتصال به WIFI گوشی موتورولا

4/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 1 =