نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

طول عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید

امروزه گوش دادن به موسیقی ، بازی کردن ، تماشای فیلم ، گرفتن عکس ، مرور رسانه های اجتماعی و موارد دیگر همه این کارها را می توانیم در تلفن های هوشمند انجام دهیم. یکی از جنبه هایی که متأسفانه از آن استفاده نشده است ، باتری است. باتری ها بزرگتر می شوند ، نرم افزار بهینه تر می شود و شارژ آن سریع تر است ، اما یک تلفن با ماندگاری در روز هنوز چشمگیر تلقی می شود. اگر مشکل تخلیه باتری را در تلفن Android خود تجربه کرده اید ما نکاتی و ترفندهایی در مورد چگونگی رفع مشکلات تخلیه باتری اندرویدی را گردآوری کرده ایم. با ما همراه باشید.

برنامه هایی که می توانند باعث تخلیه باتری اندرویدی شوند

عالی است که یک برنامه برای همه به معنای واقعی کلمه وجود دارد ، اما برخی از آنها به خصوص باتری تلفن شما مهربان نیستند. در موارد معینی ، برنامه های خاص می توانند باعث تخلیه غیرضروری باتری شوند بدون اینکه حتی از آن آگاهی داشته باشید.

راه حل برنامه مشکل ساز

نحوه بررسی میزان مصرف باتری برنامه ها

برای بررسی اینکه کدام برنامه بیشترین باتری را استفاده می کند ، به تنظیمات> باتری> استفاده از باتری بروید. به خاطر داشته باشید که مراحل ممکن است متفاوت باشد و به نرم افزار تلفن شما بستگی دارد. با استفاده از نماد منو (سه نقطه عمودی) در گوشه سمت راست بالای صفحه ، باتری Android 9 Pie موجود است.

اگر برای مدت طولانی از برنامه استفاده می کنید ، احتمالاً آن برنامه در بالای لیست مصرف باتری شما ظاهر می شود. با این حال ، سعی کنید هرگونه رفتار غیر طبیعی را مشخص کنید ، به خصوص در برنامه هایی که مدتی از آن استفاده نکردید. برخی از برنامه ها بدون آنکه حتی بدانید در پس زمینه اجرا می شوند و باعث تخلیه غیرضروری باتری اندرویدی می شوند. همچنین صحت صفحه نمایش خود را بررسی کنید. صفحه نمایش شما یکی از منابع با فشرده ترین بخش تلفن شما است ، بنابراین روشن بودن روشنایی می تواند به طور قطع باعث کاهش مصرف باتری شود.

این مطلب را از دست ندهید   علت کار نکردن صفحه لمسی گوشی موتورولا

برخی از برنامه ها پس از بروزرسانی باعث تخلیه باتری می شوند. اگر باتری به اندازه قابل توجهی شارژ خالی می کند ، بهترین کار این است که برنامه را تا زمانی که مشکل رفع شود ، حذف کنید.

تنظیمات GPS و موقعیت مکانی را بررسی کنید

اگر تاکنون از برنامه ناوبری استفاده کرده اید ، می دانید که GPS می تواند باعث شود که باتری به سرعت تخلیه شود. با این حال ، برخی از برنامه ها همچنین هنگام فعال بودن یا حتی هنگام اجرا در پس زمینه از خدمات موقعیت مکانی استفاده می کنند.

چگونه می توان تنظیمات مکان را کنترل کرد

غیرفعال کردن کامل خدمات موقعیت مکانی همیشه امکان پذیر نیست ، اما اگر می خواهید عمر باتری را طولانی کنید ایده آل است. اگر از تلفن برای ناوبری استفاده نمی کنید ، می توانید تنظیمات موقعیت مکانی را فقط به دستگاه تغییر دهید. با استفاده از حالت های با دقت بالا ، این تلفن از Wi-Fi و بلوتوث برای مشخص کردن دقیق موقعیت مکانی شما استفاده می کند. با این حال ، این باعث فشار بیشتر در باتری شما می شود و در اغلب موارد ضروری نیست.

به تنظیمات> امنیت و موقعیت مکانی> موقعیت مکانی بروید و حالت را فقط به دستگاه تغییر دهید. در تلفن های Android Pie ، باید به تنظیمات> امنیت و موقعیت مکانی> پیشرفته> اسکن و غیرفعال کردن اسکن Wi-Fi و اسکن بلوتوث بروید. باز هم ، اینها راحت ترین تنظیمات برای خاموش کردن نیستند ، اما می توانند به طور چشمگیری به جلوگیری از تخلیه باتری اندرویدی کمک کنند.

این مطلب را از دست ندهید   خاموش شدن دائمی گوشی موتورولا

تنظیمات نمایشگر را تنظیم کنید

یک صفحه نمایش روشن و پر جنب و جوش همیشه چشمگیر است ، اما مطمئناً برای ماندگاری باتری عالی نیست. چند تغییر وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن بیشترین عمر باتری از تلفن هوشمند خود استفاده کنید.

تقریباً در هر تلفن از ویژگی Auto-Brightness استفاده شده است که با در نظر گرفتن نور محیط می توان تنظیماتی در روشنایی صفحه نمایش ایجاد کرد. برای متوقف کردن تخلیه باتری ، بهترین گزینه خاموش کردن این تنظیم و دستی است که میزان روشنایی صفحه نمایش را در سطح نسبتاً کم قرار دهید. تنها زمانی که به روشنایی آن نیاز دارید ، در خارج از خانه در طول روز برای کمک به دید است.

کاهش تنظیمات نمایشگر

برای انجام این کار ، به روشنایی تنظیمات> نمایش> سازگار (یا خودکار) بروید و آن را خاموش کنید. اگر تلفنی با صفحه AMOLED دارید ، می توانید در صورت موجود بودن ، با تغییر دادن به یک حالت تاریک در سطح برنامه یا سیستم ، عمر باتری خود را تقویت کنید. Android Q یک حالت تاریک در سراسر سیستم را معرفی می کند. اما بسیاری از برنامه های Google و غیره دارای این ویژگی هستند. حتی اگر حالت تاریک در دسترس نباشد ، صرفاً استفاده از تصاویر پس زمینه تیره با تعداد زیادی سیاه عمیق می تواند تفاوت کمی ایجاد کند.

همچنین می توانید تنظیم زمان خواب را کاهش دهید. این تنظیم باعث می شود تا صفحه بعد از غیرفعال بودن بیش از حد طولانی خاموش شود. کوتاهترین مدت زمان در دسترس 15 ثانیه است. به تنظیمات> نمایش> پیشرفته> خواب بروید. پرچمداران تلفن های هوشمند سامسونگ به شما امکان می دهند وضوح صفحه را تغییر دهید. به تنظیمات> نمایش> تغییر وضوح صفحه بروید و Full HD یا HD را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل کار نکردن دوربین گوشی موتورولا

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 5 =