نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

همانطور که گوشی موتورولا های پرچمدار اندرویدی رقابتی تر می شوند و به نظر می رسد که تفاوت بین آنها کم می شود، تیم های بازاریابی اعداد و اصطلاحات بیشتری را به سمت ما می زنند تا ما را در مورد ارزش محصولات خود متقاعد کنند. اما این اشتباه است که گوشی موتورولا ها را صرفاً بر اساس مشخصات آنها قضاوت کنیم. این دیگر درست نیست که بگوییم بهترین مشخصات همیشه به معنای بهترین دستگاه است. پرچمداران ممکن است زیباترین طراحی را به شما ارائه دهند که از بهترین مواد ساخته شده است، اما این تنها چیزی است که می توانید تضمین کنید. در اینجا نحوه کاهش تبلیغات بازاریابی و کشف اینکه علت کند شدن گوشی موتورولا چیست؟

علت کند شدن گوشی موتورولا
علت کند شدن گوشی موتورولا

علت کند شدن گوشی موتورولا و بررسی قطعه ی پردازنده

در علت کند شدن گوشی موتورولا مشخصات پردازنده مملو از اعدادی مانند تعداد هسته ها یا سرعت کلاک است که نشان می دهد چقدر سریع و قدرتمند است. در واقع، قرار دادن یک پردازنده یکسان در دو گوشی موتورولا مختلف منجر به عملکرد یکسان نخواهد شد.

فاکتورهای خیلی زیاد دیگری در بازی وجود دارد. کیفیت سایر اجزای مورد استفاده، میزان بهینه سازی سیستم عامل (هر گوشی موتورولا دارای ساخت اندروید خاص خود است)، و نحوه انتخاب سازنده برای راه اندازی پردازنده. برخی ممکن است ترجیح دهند که آن را بیشتر برای عمر باتری به قیمت انرژی خام تنظیم کنند یا برعکس.

و در حالی که می توان با اطمینان گفت که یک پردازنده رده بالا بهتر از یک پردازنده میان رده است، این تنها برای مدل های همان نسل تضمین شده است. در برخی موارد، یک پردازنده میان رده مدرن ممکن است عملکرد بهتری نسبت به پردازنده های پرچمدار نسل قبلی داشته باشد.

بررسی از لحاظ رم

در علت کند شدن گوشی موتورولا مقدار رم در یک گوشی موتورولا پرچمدار فعلی بین 4 تا 8 گیگابایت است. یعنی مدل 8 گیگ دو برابر بهتره؟ خیر. نکته ای که در مورد RAM وجود دارد این است: فقط زمانی که از آن استفاده می شود ارزش دارد. رم رایگان هدر دادن رم است.

این مطلب را از دست ندهید   راهکار رفع خاموش شدن خود به خودی گوشی موتورولا

اگر از برنامه‌ها و بازی‌هایی استفاده می‌کنید که به مقدار زیادی حافظه نیاز دارند، بله، عملکرد بهتر از دستگاه 4 گیگابایتی خواهد بود. اما این برنامه‌ها و بازی‌ها در اندروید وجود ندارند، بنابراین با فرض اینکه عملکرد بهتری داشته باشید فقط به این دلیل که گوشی موتورولا شما رم بیشتری دارد، اشتباه نیست. این گوشی موتورولا شما را در آینده ایمن می کند، اما نه بیشتر.

حتی در گوشی موتورولا هایی که حافظه یکسانی دارند، عملکرد همیشه یکسان نخواهد بود. سرعت و پاسخگویی یک دستگاه تا حد زیادی به میزان بهینه سازی سیستم عامل بستگی دارد. تعداد کمی از دستگاه‌های دارای نسخه‌ی استوک اندروید هستند. در عوض، سازندگان از نسخه‌های سفارشی‌سازی‌شده خود با ویژگی‌ها و برنامه‌های اضافی استفاده می‌کنند.

برخی کارآمدتر از دیگران هستند. حتی پس از تنظیم مجدد کارخانه، مقدار رم موجود در مدلی از گوشی موتورولا به مدل دیگر متفاوت خواهد بود. و در هر صورت، اندروید در مدیریت حافظه بسیار خوب است. بنابراین، تا زمانی که از یک دستگاه بسیار مقرون به صرفه با رم محدود استفاده نکنید، اصلاً نگران آن نخواهید بود.

بررسی صفحه نمایش

در علت کند شدن گوشی موتورولا مشخصات صفحه نمایش همیشه با اصطلاحاتی که برای تحت تاثیر قرار دادن طراحی شده اند بسته بندی شده است. OLED و LCD، وضوح، تراکم پیکسل، و غیره وجود دارد. و اکنون نرخ تازه سازی نیز وجود دارد. صفحه نمایش 120 هرتزی در گوشی موتورولا جدید Razer باید جلوه اسکرول نرم تری را ارائه دهد که می تواند منجر به بهبود سرعت درک شده گوشی موتورولا شود. انتظار می رود گوشی موتورولا های بیشتری در آینده این را داشته باشند.

این مطلب را از دست ندهید   10 نکته جلوگیری از داغ شدن گوشی موتورولا

OLED به دلیل کنتراست بیشتر، محدوده دینامیکی و راندمان انرژی بهتر، اغلب به عنوان بهترین فناوری نمایشگر در نظر گرفته می شود. همچنین اگر می‌خواهید از سیستم واقعیت مجازی Daydream Google استفاده کنید، ضروری است. اما در سطح پرچمدار، تفاوت بین OLED و LCD ممکن است آنطور که انتظار دارید بزرگ نباشد.

متأسفانه، از هر نوع که استفاده می کنید، همه نمایشگرها برابر نیستند. اول، مشکلات بالقوه کیفیت وجود دارد. اینجاست که تصاویری که برای مدت طولانی روی صفحه باقی می مانند به طور دائم در صفحه نمایش سوخته می شوند و همیشه قابل مشاهده هستند. وضعیت و نوارهای ناوبری اندروید گزینه های اصلی برای ایجاد سوختگی هستند، اما باید چندین ماه یا حتی بیشتر طول بکشد تا این اتفاق بیفتد.

و سپس راه هایی وجود دارد که سازندگان صفحه نمایش خود را تنظیم می کنند. برخی صفحه نمایش های بسیار روشن با رنگ های زنده را انتخاب می کنند، در حالی که برخی دیگر ظاهر طبیعی تری را ترجیح می دهند. اینجا هیچ درست یا غلطی وجود ندارد، همه چیز به سلیقه شخصی مربوط می شود. اما هنگامی که به یکی عادت کردید، دیگری می تواند کاملاً ناامید کننده باشد.

علت کند شدن گوشی موتورولا و مقدار مقاومت باتری

در علت کند شدن گوشی موتورولا وقتی صحبت از باتری به میان می آید، معمولاً بزرگتر بهتر است. اما مثل همیشه، به این سادگی نیست. باتری کوچکتر اگر با نرم افزار بهینه سازی شده و یک پردازنده کارآمد انرژی همراه باشد، به طور خودکار به معنای عمر باتری ضعیف نیست.

این مطلب را از دست ندهید   تمیز کردن سخت افزار گوشی موتورولا

اما عوامل زیادی وجود دارند که بر عمر باتری تأثیر می‌گذارند که نمی‌توان تنها با توجه به مشخصات آن، قضاوت کرد که باتری چقدر خوب عمل می‌کند. شاید شما یکی از این برنامه‌های کم مصرف را اجرا می‌کنید. یا شاید شما در منطقه ای هستید که پوشش شبکه ضعیفی دارد، بنابراین تلفن شما برای حفظ اتصال نیاز به مصرف انرژی بیشتری دارد.

اگر باتری شما ضعیف است، چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بهبود آن تلاش کنید. و فراموش نکنید که ظرفیت باتری به مرور زمان کاهش می یابد. اگر متوجه شدید که نسبت به سال گذشته یک ساعت کمتر از صفحه نمایش استفاده می کنید، ممکن است کاملا طبیعی باشد.

مقدار شفاف بودن دوربین

مشخصات همیشه برای آزمایش و فروش دوربین استفاده شده است و دوربین های گوشی موتورولا های هوشمند نیز از این امر مصون نیستند. خوشبختانه، گوشی موتورولا‌های هوشمند از “مسابقه مگاپیکسلی” در امان ماندند – این باور اشتباه که مگاپیکسل بیشتر به معنای تصاویر بهتر است – اما هنوز هم حوزه‌های زیادی وجود دارد که آنها در آن رقابت می‌کنند.

همه دوربین‌های گوشی موتورولا به جز ارزان‌ترین دوربین‌ها، اکنون در شرایط نوری خوب، عکس‌های مناسبی می‌گیرند، بنابراین بیشترین توجه به توانایی آنها در عکاسی در نور کم است. عوامل سخت افزاری متعددی وجود دارند که می توانند بر این موضوع تأثیر بگذارند، اما همیشه آنقدرها که به نظر می رسد مهم نیستند.

اصلی ترین دیافراگم است. این اندازه سوراخ بین لنز و سنسور است و میزان نوری را که دوربین می‌تواند جذب کند را کنترل می‌کند (به عنوان عدد f اندازه‌گیری می‌شود و عدد کوچکتر نشان دهنده دیافراگم بزرگ‌تر است).

بیشتر بدانید: خاموش شدن دائمی گوشی موتورولا

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =