نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعویض بلندگوها در تلفن موتورولا/ تلفن هوشمند موتورولا یک ابزار تجاری مفید است که می تواند به شما کمک کند هم در دفتر کار و هم زمانی که در حال حرکت هستید در ارتباط باشید. از کار افتادن بلندگو می تواند شما را از ویژگی های صوتی گوشی بی نیاز کند و باید فوراً بلندگو را تعویض کنید تا استفاده کامل را به دست آورید. برای تعویض بلندگو در تلفن موتورولا باید دستگاه را جدا کنید، که در صورت نیاز به تعمیرات بیشتر توسط سازنده، ممکن است گارانتی شما باطل شود.

مرحله 1: بیرون کشیدن کارت حافظه

درب باتری را با دست از لبه های گوشی بیرون بکشید و سپس باتری را آزاد کنید. یک کارت حافظه کوچک نمایان خواهد شد. کارت حافظه را بیرون بکشید.

مرحله 2

شش پیچ Torx را از لبه های پشت موتورولا بردارید. این پیچ ها جلو و پشت قاب گوشی را به هم محکم می کنند.

تعویض بلندگوها در تلفن موتورولا

مرحله 3

لبه ابزار کنجکاوی پلاستیکی را در درز بین دو نیمه پوسته گوشی قرار دهید. ابزار را کمی بچرخانید تا دو قطعه در امتداد درز از هم جدا شوند. دور لبه گوشی را با ابزار کنجکاو ادامه دهید و دو قطعه را از هم جدا کنید تا از هم جدا شوند.

مرحله 4

با استفاده از پیچ گوشتی فیلیپس، پیچ کوچک را از گوشه سمت راست بالا در پشت قسمت جلویی گوشی بردارید.

مرحله 5: باز کردن تکه های کانکتور گوشی

برچسب پشت گوشی را با استفاده از لبه ابزار کنجکاو خود بردارید. سپس تکه‌های نوار مشکی را که سه کانکتور کابل انعطاف‌پذیر در لبه سمت چپ گوشی را می‌پوشاند، باز کنید.

این مطلب را از دست ندهید   روش های خشک کردن گوشی موتورولا

مرحله 6

لبه های کانکتورهای کابل فلکسی را با ابزار کنجکاو بلند کنید، سپس با نوک ابزار، کابل ها را به آرامی از کانکتورها فشار دهید.

مرحله 7

با استفاده از ابزار کنجکاو، مادربرد را از مجموعه LCD دور کنید. از بالای گوشی شروع کنید و قبل از اینکه قسمت پایینی را باز کنید و مادربرد را آزاد کنید، در امتداد لبه ها حرکت کنید.

مرحله 8: جایگزین کردن بلندگوی جدید

بلندگوی گوش را که در مرکز بدنه گوشی جلویی در بالا قرار دارد بیرون بیاورید. بلندگو با چسب در جای خود ثابت می شود. چسب را از بلندگوی آسیب دیده بردارید و آن را در امتداد جلوی بلندگوی جایگزین بمالید. بلندگوی جایگزین را داخل حفره بلندگو قرار دهید. این چسب بلندگو را به اندازه کافی در حفره نگه می دارد تا امکان اتصال کامل با کانکتور بلندگوی مادربرد را فراهم کند.

مرحله 9

بلندگو را در پشت بدنه موتورولا، در بالای قاب و سمت چپ دوربین قرار دهید. اسپیکر را از کیس جدا کرده و چسب را جدا کنید. نوار چسب را روی بلندگوی جایگزین قرار دهید و بلندگوی جدید را داخل کیس نصب کنید.

مرحله 10

مراحل جداسازی را به صورت معکوس انجام دهید تا گوشی را دوباره سرهم کنید و شروع به استفاده از بلندگوهای جایگزین جدید کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =