نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکل ریستارت شدن مداوم گوشی

ریستارت شدن مداوم گوشی / هیچ چیز آزاردهنده تر از این نیست که هر چند وقت یکبار تماشا کنید که تلفن شما دوباره راه اندازی می شود. در زبان توسعه اندروید «راه‌اندازی مجدد تصادفی» نامیده می‌شود و چندان رایج نیست. در این مقاله، «راه‌اندازی مجدد تصادفی» را به راحتی مورد بحث قرار می‌دهیم.

چرا تلفن من به راه اندازی مجدد ادامه می دهد

  • هر گونه اشکال مرتبط با نرم افزار یا برنامه شخص ثالث: زمانی که برنامه غیرمجازی را دانلود کرده اید که دستگاه شما با آن ناسازگار است یا برخی از نرم افزارها خراب شده است.
  • آسیب سخت افزاری: هر گونه آسیب/عیبی در مدار الکترونیکی یا جزء دستگاه شما مانند صفحه نمایش، مین برد و غیره می تواند منجر به راه اندازی مجدد مداوم تلفن شما شود. شایع ترین دلیل این امر این است که گوشی موتورولا شما اخیراً از کار افتاده است!
  • گرم شدن بیش از حد. اکثر دستگاه‌های مدرن طوری طراحی شده‌اند که اگر گرمای تولید شده در داخل را دفع نکنند، به‌طور خودکار خاموش می‌شوند. گرمای بیش از حد چیزی است که می توانید آن را نام ببرید. استفاده از وای فای و جی پی اس یا تماشای ساعت ها فیلم در روزهای گرم تابستان به طور کلی منجر به این مشکل می شود.
  • جاگذاری مایع: یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود گوشی موتورولا شما مشکل راه‌اندازی خودکار را ایجاد کند، زمانی است که مقداری مایع وارد قسمت‌های حساس گوشی موتورولا شما می‌شود.
  • شل شدن باتری: این اتفاق در گوشی موتورولا هایی با باتری قابل جابجایی رخ می دهد. در طول استفاده، باتری ممکن است کمی شل شود، یا به این دلیل که درب عقب کمی خم شده است یا کانکتورهای باتری فرسوده شده اند و دیگر در حالت ایده آل نیستند. دلیل هر چه باشد، حتی کوچکترین فاصله بین باتری و پین ها ممکن است باعث مشکل راه اندازی مجدد گوشی موتورولا شود.
این مطلب را از دست ندهید   روش های افزایش سرعت گوشی موتورولا

ریستارت شدن مداوم گوشی

چگونه تلفن را تعمیر کنیم، مرتباً راه اندازی مجدد می شود

برخی از برنامه‌ها و سیستم‌های اندروید، وقتی به‌طور منظم به‌روزرسانی نمی‌شوند، می‌توانند توضیح دهند که چرا تلفن اندرویدی شما همچنان راه‌اندازی می‌شود. پس مطمئن شوید که به روز هستند. هنگامی که راه اندازی مجدد تصادفی رخ می دهد، این باید مهمترین اقدام باشد.

نحوه به روز رسانی برنامه ها-

– فروشگاه Play را باز کنید و روی نماد منو (بالا سمت چپ) ضربه بزنید.

– روی My Apps & Games کلیک کنید.

– در اینجا، می‌توانید برنامه‌ها را به‌صورت جداگانه به‌روزرسانی کنید یا روی Update All ضربه بزنید تا همه به‌روزرسانی‌های موجود دانلود شوند.

– هر زمان که نیاز بود، مجوزهای برنامه را مجاز کنید و “Accept” را انتخاب کنید تا اجازه دهید فرآیند به پایان برسد.

اکنون، برای بررسی اینکه آیا به به‌روزرسانی سیستم نیاز دارید، به تنظیمات>> به‌روزرسانی‌های سیستم بروید… اگر هر به‌روزرسانی موجود است، می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید. برای شروع فرآیند روی «دانلود و به‌روزرسانی» ضربه بزنید.

ریستارت شدن مداوم گوشی

فضای ذخیره سازی گوشی موتورولا را پاک کنید

هنگامی که اندروید شما به روز شد، کاری که باید انجام دهید این است که مقداری فضا را در دستگاه خود پاک کنید. در حالت ایده آل، یک گوشی موتورولا هوشمند باید حداقل 300-400 مگابایت فضای آزاد در رم داشته باشد. با حذف برنامه هایی که در حال حاضر به آنها نیاز ندارید، فضا را آزاد کنید.

  • همچنین فایل‌های غیرضروری (فیلم‌ها، تصاویر، فایل‌های PDF) را حذف کنید زیرا به فایل‌های ناخواسته تبدیل می‌شوند و شروع به اختلال در عملکرد گوشی موتورولا شما می‌کنند.
  • “داده های کش” را به طور منظم پاک کنید.
  • در تلفن‌های هوشمند TECNO، Itel یا Infinix خود، می‌توانید با استفاده از برنامه Master Phone داخلی، به‌روزرسانی برنامه و پاکسازی فضا را انجام دهید.
این مطلب را از دست ندهید   دوربین جلو Motorola Droid RAZR

برنامه های پس زمینه را ببندید: گاهی اوقات برنامه هایی که منابع شما را در پس زمینه می مکند مقصر هستند. به Settings > Applications > Running بروید. برنامه‌های پس‌زمینه در حال اجرا را ردیابی کنید و «توقف اجباری» را انتخاب کنید اگر متوجه برنامه‌های شخص ثالثی شدید، فوراً آن را حذف کنید.

ببینید آیا برنامه های سیستم غیرفعال نیستند

ممکن است دانسته یا ناآگاهانه برخی از برنامه های سیستم را غیرفعال کرده باشید. این ممکن است نه تنها عملکرد سیستم عامل شما را مختل کند، بلکه می تواند باعث شود تلفن شما مجدداً راه اندازی یا مسدود شود، نگران نباشید، زیرا می توانید آنها را پیدا کرده و دوباره فعال کنید. تنظیمات>> برنامه ها را باز کنید. به پایین بروید تا ببینید کدام برنامه‌ها علامت «غیرفعال» دارند. فعال کردن آنها ممکن است به بازگشت سیستم شما به عملکرد روان کمک کند.

برنامه های خراب را بررسی کنید

بهترین راه برای تأیید اینکه مشکل ناشی از برخی برنامه های خراب است، استفاده از دستگاه خود در «حالت ایمن» است. اگر تلفن شما در حالت Safe Mode کاملاً خوب کار می کند، پس مشکل مربوط به برنامه ها یا نرم افزارها است. در این صورت، برنامه های مشکوک و اخیراً دانلود شده را یکی یکی حذف نصب کنید. 2-3 برنامه را یکباره حذف کنید، سپس گوشی موتورولا خود را ریستارت کنید و بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است یا خیر. اگر مشکل حتی پس از حذف برنامه‌های مشکوک همچنان ادامه داشت، «بازنشانی کارخانه» را امتحان کنید.

در صورتی که مشکل «تلفن به راه‌اندازی مجدد ادامه می‌یابد» به دلیل هر برنامه یا نرم‌افزار بدی ایجاد شده باشد، بازنشانی کارخانه راه‌حل نهایی است. این گوشی موتورولا را به حالت سیستم اصلی خود باز می گرداند که در آن اکثر مشکلات مرتب شده اند.

این مطلب را از دست ندهید   مادر برد Motorola Moto Z Play

طول عمر باتری گوشی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 16 =