نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

 رفع هنگی گوشی. با تبدیل شدن گوشی موتورولا‌های هوشمند ما به ابزار جیبی کوچکی که بسیاری از وظایف را انجام می‌دهد – از جمله کار و لذت، خرابی دستگاه شما می‌تواند دردناک باشد. اگر گوشی موتورولا هوشمند شما در حین استفاده از آن پاسخ نمی دهد یا منجمد می شود، وحشت نکنید. همانطور که در این مقاله مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت، راه های ساده مختلفی برای تعمیر گوشی موتورولا یخ زده وجود دارد. آنها را یکی پس از دیگری امتحان کنید تا دستگاه خود را به مسیر درست برگردانید.

 رفع هنگی گوشی

راه اندازی مجدد و رفع هنگی گوشی

اولین کاری که باید انجام دهید وقتی گوشی موتورولا شما یخ می زند و پاسخ نمی دهد، راه اندازی مجدد آن است. چرا گوشی موتورولا‌های هوشمند اغلب اوقات فریز می‌شوند به این دلیل است که فرآیندهای پس‌زمینه بسیار زیادی وجود دارد. و گاهی اوقات، تلفن شما ممکن است نتواند از عهده وظایفی که بر سر آن گذاشته شده است، برآید، بنابراین باعث می شود که صفحه نمایش پاسخگو نباشد. با این وجود، راه اندازی مجدد دستگاه شما باید در اینجا مفید باشد.

  • با نگه داشتن دکمه پاور برای حدود 10-15 ثانیه می توانید اکثر گوشی موتورولا های اندرویدی را به اجبار راه اندازی مجدد کنید.
  • اگر گوشی موتورولا با باتری قابل جابجایی دارید، می‌توانید به جای آن باتری را بیرون بکشید.
  • در همین حال، اگر آیفون دارید، دکمه های پاور + کاهش صدا را همزمان نگه دارید تا لوگوی اپل را ببینید.

گوشی موتورولا شما پس از راه اندازی مجدد باید احساس پاسخگویی داشته باشد. با این حال، چند کار دیگر برای انجام دادن دارید. بیا شروع کنیم.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل ریستارت شدن مداوم گوشی

ازاد سازی فضای ذخیره سازی گوشی موتورولا

یکی از دلایل رایج یخ زدن گوشی موتورولا، کمبود فضای ذخیره سازی است. دستگاه شما به مقداری فضای ذخیره سازی برای ذخیره فایل های موقت سیستم و برنامه در صورت نیاز نیاز دارد.

برای اینکه دستگاهتان همانطور که انتظار می رود کار کند، توصیه می کنید حداقل 500 مگابایت تا 1 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس داشته باشید. اگر تلفنتان قبلاً به شما درباره کم بودن فضای ذخیره‌سازی هشدار داده بود و اقدامی نکردید، احتمالاً اکنون نتیجه را دریافت کرده‌اید. با این حال، می‌توانید با پاک کردن فضای ذخیره‌سازی، گوشی موتورولا خود را از حالت یخ خارج کنید.

با بررسی فضای ذخیره‌سازی باقی مانده در دستگاهتان شروع کنید. سپس، به حذف فایل‌ها، برنامه‌ها و سایر موارد غیر ضروری بروید تا فضای ذخیره‌سازی آزاد شود.

در اینجا چگونه است:

  • تنظیمات دستگاه خود را فعال کنید
  • کمی به پایین اسکرول کنید و ضربه بزنید
  • روی حافظه مشترک داخلی یا هر چیزی که در دستگاه شما نامیده می شود کلیک کنید.
  • از آنجا، برگه «در دسترس» را بررسی کنید اگر کمتر از 1 گیگابایت است، توصیه می‌کنیم مقداری فضا خالی کنید.

کارهای مختلفی وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن فضای ذخیره سازی بیشتر انجام دهید. با حذف فایل‌های منسوخ شروع کنید، سپس به دسته‌های دیگر از جمله فیلم، موسیقی، برنامه‌ها و غیره بروید.

به روز رسانی های سیستم

به همان اندازه مهم است، اطمینان حاصل کنید که آخرین نسخه سیستم عامل خود را اجرا می کنید تا با مشکلات مکرر مواجه نشوید. به‌روزرسانی‌های سیستم علاوه بر معرفی ویژگی‌های جدید، امنیت و عملکرد تلفن شما را بهبود می‌بخشد و همچنین باگ‌های نرم‌افزاری را برطرف می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید   تمیز کردن سخت افزار گوشی موتورولا

اجرای نرم افزارهای قدیمی ممکن است مشکلات سازگاری را برای برنامه های جدید ایجاد کند. و در مقابل، ممکن است یک به روز رسانی جدید راه حل هایی برای یخ زدن گوشی موتورولا شما ارائه دهد.

در اینجا نحوه تعمیر گوشی موتورولا یخ زده با نصب به‌روزرسانی‌های سیستم آمده است:

  • برنامه تنظیمات را روی گوشی موتورولا خود اجرا کنید.
  • به پایین بروید و انتخاب کنید
  • اکنون روی System Update یا Software Updates ضربه بزنید.
  • روی Check for Updates ضربه بزنید. اگر به روز رسانی در دسترس است، آن را در اسرع وقت دانلود و نصب کنید.

در همین حال، اگر از آیفون استفاده می کنید، به Settings → General → Software Update بروید. اگر به روز رسانی در دسترس است، روی دانلود و نصب ضربه بزنید. ممکن است لازم باشد تلفن خود را به شارژر و شبکه Wi-Fi وصل کنید.

علاوه بر این، مطمئن شوید که برنامه های شما به روز هستند. یک برنامه باگ یا خراب ممکن است در بیشتر موارد باعث مسدود شدن دستگاه شما شود.

خارج شدن از برنامه های غیر قابل استفاده

اگر بعد از به‌روزرسانی دستگاهتان، مشکل همچنان ادامه داشت، در مورد نحوه تعمیر گوشی موتورولا یخ زده بیشتر توضیح داده شده است. این بار، توصیه می کنیم تمام برنامه هایی را که استفاده نمی کنید ببندید.

به طور خاص، اگر از یک تلفن ابتدایی استفاده می‌کنید، ممکن است زمانی که برنامه‌ها و فرآیندهای زیادی در پس‌زمینه اجرا می‌شوند، مسدود شود. با این حال، می توانید با بستن آن برنامه ها، گوشی موتورولا خود را از حالت یخ خارج کنید.

این مطلب را از دست ندهید   فضای بیشتر با کارت MicroSD گوشی موتورولا

در اکثر دستگاه‌ها، تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه برنامه‌ها را از پنل اخیر پاک کنید. در غیر این صورت، ممکن است لازم باشد تنظیمات دستگاه را بررسی کنید. بیایید با اولی شروع کنیم:

  • پنل برنامه های اخیر را در گوشی موتورولا خود باز کنید.
  • برای پاک کردن همه برنامه‌های اخیر، روی نماد Close/Trash ضربه بزنید. یا می توانید تمام برنامه ها را یکی پس از دیگری پاک کنید.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: 5 روش قابل اعتماد باز کردن قفل تلفن موتورولا

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + یازده =